|
WeSwitch zorgt er voor dat je nooit meer te veel betaalt voor je energie. Ons systeem is altijd op zoek naar een beter energietarief en switcht je automatisch zodra je kunt besparen. Ieder jaar opnieuw. Hoe werkt dit?
|
|
WeSwitch zorgt ervoor dat je nooit meer te veel betaalt voor je energie. Ons systeem is altijd op zoek naar een beter energietarief en switcht je automatisch zodra je kunt besparen. Ieder jaar opnieuw. Hoe werkt dit?
Je meldt je in een paar minuten aan met wat simpele basisgegevens. |
Ons algoritme gaat op zoek naar de voordeligste aanbieding zonder dat je zelf iets hoeft te doen. |
Wij laten je weten hoeveel je gaat besparen en switchen je. Het nieuwe contract sluit naadloos aan op je oude contract. |
Wanneer dit contract na een jaar afloopt, switchen we je opnieuw zodat je blijft besparen. Je hoeft zelf niets te doen. |
Je meldt je in een paar minuten aan met wat simpele basisgegevens. |
Ons algoritme gaat op zoek naar de voordeligste aanbieding zonder dat je zelf iets hoeft te doen. |
Wij laten je weten hoeveel je gaat besparen en switchen je. Het nieuwe contract sluit naadloos aan op je oude contract. |
Wanneer dit contract na een jaar afloopt, switchen we je opnieuw zodat je blijft besparen. Je hoeft zelf niets te doen. |
|
Moet ik mijn oude contract zelf opzeggen?
Nee, het is niet nodig om je oude contract zelf te annuleren. Wanneer je via WeSwitch overstapt, regelen wij al het papierwerk: wel zo handig!
* Wanneer je gaat verhuizen is het wel belangrijk om het contract op je oude adres te annuleren. KAN IK ZONDER STROOM OF GAS KOMEN TE ZITTEN TIJDENS DE SWITCH?
Geen zorgen, je zult nooit zonder stroom of gas komen te zitten. Je oude leverancier stopt pas met het leveren van energie wanneer de nieuwe leverancier het contract heeft overgenomen.
Moet ik zelf nog iets doen voor de overstap?
Wij regelen de overstap volledig. Het enige wat je hoeft te doen is de meterstanden doorgeven wanneer de nieuwe leverancier daar om vraagt.
In de meeste gevallen kan de leverancier de meterstanden op afstand uitlezen en is dit dus niet eens nodig. Je merkt dan niets van de overstap! Kan ik een opzegboete krijgen?
Ons systeem houdt rekening met de einddatum van je huidige contract. In veel gevallen ben je vrij om direct over te stappen. Loopt je contract nog een langere tijd? Dan wachten wij nog even met de overstap. Op die manier krijg je nooit te maken met een opzegboete.
|
De eerste switchZodra je kunt besparen, zet ons systeem de overstap in gang. Vervolgens krijg je een e-mail met de overstap informatie.
Na bericht over de overstap heb je altijd 14 kalenderdagen de tijd om te bedenken of je volledig tevreden bent. Zo niet, kun je eenvoudig en zonder opgave van reden annuleren. Ben je wel tevreden, dan hoef je verder niets meer te doen en bespaar je automatisch op de energierekening! Moet ik mijn oude contract zelf opzeggen?
Nee, het is niet nodig om je oude contract zelf te annuleren. Wanneer je via WeSwitch overstapt, regelen wij al het papierwerk: wel zo handig!
* Wanneer je gaat verhuizen is het wel belangrijk om het contract op je oude adres te annuleren. KAN IK ZONDER STROOM OF GAS KOMEN TE ZITTEN?
Geen zorgen, je zult nooit zonder stroom of gas komen te zitten. Je oude leverancier stopt pas met het leveren van energie wanneer de nieuwe leverancier het contract heeft overgenomen.
Moet ik zelf nog iets doen voor de overstap?
Wij regelen de overstap volledig. Het enige wat je hoeft te doen is de meterstanden doorgeven wanneer de nieuwe leverancier daar om vraagt.
In de meeste gevallen kan de leverancier de meterstanden op afstand uitlezen en is dit dus niet eens nodig. Je merkt dan niets van de overstap! Kan ik een opzegboete krijgen?
Ons systeem houdt rekening met de einddatum van je huidige contract. In veel gevallen ben je vrij om direct over te stappen. Loopt je contract nog een langere tijd? Dan wachten wij nog even met de overstap. Op die manier krijg je nooit te maken met een opzegboete.
|
Hoe verder?Het beste aan WeSwitch is dat we ieder jaar wanneer je contract eindigt opnieuw voor je overstappen naar een goede deal, zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
Hierdoor betaal jij nooit meer onnodig te veel en kun je je vrije tijd aan leuke dingen besteden. Hoe vaak stappen jullie voor mij over?
WeSwitch stapt één keer per jaar voor je over naar een nieuw éénjarig contract. Ieder jaar overstappen, levert namelijk het grootste voordeel op.
Hoe blijf ik op de hoogte?
Tegen het einde van je contract gaat ons algoritme weer aan de slag.
Wanneer we een contract hebben gevonden waarmee je kunt besparen, ontvang je een e-mail van ons en van de nieuwe leverancier met de overstapinformatie, net zoals bij je eerste switch! Wat als mijn situatie verandert?
Wanneer je verhuist of er wijzigt iets anders, kun je dit altijd via de e-mail of telefonisch doorgeven. Dan houden we daar rekening mee.
|
Stap 4: hoe verder?
Het beste aan WeSwitch is dat we ieder jaar wanneer je contract eindigt opnieuw voor je overstappen naar een goede deal, zonder dat je zelf iets hoeft te doen. Hierdoor betaal jij nooit meer onnodig te veel en kun je je vrije tijd aan leuke dingen besteden. Hoe vaak stappen jullie voor mij over?
WeSwitch stapt één keer per jaar voor je over naar een nieuw éénjarig contract. Ieder jaar overstappen, levert namelijk het grootste voordeel op.
Hoe blijf ik op de hoogte?
Tegen het einde van je contract gaat ons algoritme weer aan de slag.
Wanneer we een contract hebben gevonden waarmee je kunt besparen, ontvang je een e-mail van ons en van de nieuwe leverancier met de overstapinformatie, net zoals bij je eerste switch! Wat als mijn situatie verandert?
Wanneer je verhuist of er wijzigt iets anders, kun je dit altijd via de e-mail of telefonisch doorgeven. Dan houden we daar rekening mee.
|